What is Love



Fulda, Hessen, Germany


What is love?


說穿了就是
當您給了我快樂
頻譜對了
我必能接收到相知相惜的訊息
延生共鳴
並把快樂回饋於您

當您從我眼神中泛出的快樂獲得無上的滿足 而我亦然
基於歡樂頻譜共振的效應幸福感自然加倍油生

這就是愛
沒什麼大道理的
就這麼簡單
就這麼應該





Pearl Farm, Davao, Philippines









Laura Ann Branigan (July 3, 1957 – August 26, 2004)



I myself had attended her live concert (tour) in 80's.


我自己曾經在八○年代親臨她的個人(巡迴)演唱會





Comments

Popular posts from this blog

Steinau an der Straße 8/8

Most Vermicelli Rice Noodles Not Rice at all

Wonderful World

Setbacks